Interim Online communicatiemedewerker – regio Den Haag #KRTZ4182190

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 december 2023
Reageren tot 10 december 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 2 maart 2024
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Online Communicatiemedewerker (24 – 32 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €65,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 11 december 2023 om 16:00 uur

Als (tijdelijke) online medewerker ben je onderdeel van Team Communicatie. Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • Redactionele werkzaamheden m.b.t. de website en/of andere websites;
  • Contentcreatie en beheer van onze Social Media kanalen;
  • Online ondersteuning bij campagnes;
  • Online ondersteuning bij gemeentelijke opgaven:
  • Beheer van de mailbox, waarin diverse opdrachten vanuit de organisatie binnenkomen;
  • Het updaten en opstellen van het beheerplan voor de website, de beeldbank en de formulierentools.
  • Het opstellen van de interne nieuwsbrief op vrijdag.

Je bent in staat om te denken/schrijven vanuit het perspectief van de bewoners en ondernemers. Je (her)schrijft informatie op eenvoudige en begrijpelijke wijze (B1 taalniveau). Je ziet gevraagd en ongevraagd toe op de naleving van de redactieformule. 

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €65,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met online redactionele werkzaamheden;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met contentcreatie op websites en social media;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met redactiewerkzaamheden, laat hiervan een voorbeeld zien in het cv;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het bedenken en publiceren van content op Social Media;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met werken en publiceren in een CMS (Typo 3);
  • Aantoonbare werkervaring met het doen van webanalyses en het maken van management dashboards;
  • Ervaring binnen de overheid. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 mrt 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Teamleider, Overig (Communicatie), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 2 mrt 2024    Expertise: Product owner
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners