Interim medior Servicedesk medewerker ICT – regio Den Haag #KRTZ8477908

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 juni 2023
Reageren tot 11 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 19 december 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 55 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: medior Servicedesk medewerker ICT (36 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 9 juni 2023 om 16:00 uur

Als onderdeel van het programma ICT ben je de ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen, doorvoeren van aanpassingen en updates, vervangingstrajecten en nieuwe installaties op de centrale infrastructuur ten behoeve van de Azure migraties die de komende 18 maanden gepland staan. Je zorgt voor beschikbaarheid, performance en de capaciteit van de systemen door monitoring, bewaking en proactief beheer.

Met de digitale ontwikkelingen, de ICT-beheertaken vanuit de samenwerkingen en steeds hogere eisen op gebied van beschikbaarheid blijft de ICT-omgeving vol in de aandacht. Vanuit samenwerking voeren wij de ICT beheertaken uit.

Jij wordt als 1e aanspreekpunt van de backoffice gepositioneerd en vindt het een uitdaging om samen met je collega's de kwaliteit van de ICT dienstverlening in zo'n dynamische omgeving hoog te houden.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Je bent bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken;
    • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op het gebied van ICT;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Servicedesk medewerker;
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met Topdesk;
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met schrijven van werkinstructies (dit duidelijk weergeven in cv);
    • Aantoonbare kennis van en aantoonbare werkervaring met Profiel reset uitvoeren via Register Editor;
    • Aantoonbare werkervaring met M365;
    • Aantoonbare werkervaring met Intune; 
    • Aantoonbare kennis van en aantoonbare werkervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 11.
    • Ervaring binnen grote complexe organisaties met minimaal 200 medewerkers. 

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 5 aug 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 jul 2024    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Overig (Administratief)
    Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 15 jul 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker
    Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 jul 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

    Onze partners