Interim Medior PMO (Projectmanagement Ondersteuner) #KRTZ0480511

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 mei 2023
Reageren tot 23 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2023
Aantal uur 38 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Branche Retail, FMCG

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medior PMO (38 uur) 

Locatie: omgeving Hoorn (60% onsite at office, mandatory)
Startdatum: asap
Einddatum: 30 september 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 38 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 24 mei 2023 om 10:00 uur

You will work as a PMO within the Technology department and will be assigned to a program and a project. In the program you will be part of an existing PMO team. The other project is in the starting-up phase. You will report into the central Technology PMO.
In this role you will work 38 hours (5 days) per week.  Hybryde working is possible with a minimum of 3 days onsite (60%) at the headquarter.

What are you going to do?

  • Support in update central program/project mailbox 
  • Schedule program meetings
  • Prepare program meetings with the program manager and facilitates during the meetings (inclusive minutes)
  • Support to update project and program planning
  • Pro-actively support the project manager and program manager
  • Tracking and reporting, Ensure quality and timelines of planning and reports
  • Create & maintain the following project- & program processes:
    • Financials & resources
    • Change requests
    • Risks and issues
    • Time writing
    • Scope & scheduling
    • Governance
    • ServiceNow project updates
  • Safeguard that the agreed project managements standards are adhered too
  • Preparing necessary documentation in order to support setting up best practices, methodologies, tools and techniques
  • Knowledge sharing within the central PMO team

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €70,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW)
  • Minimum 3 years’ proven work experience as Program/Project PMO and within large scale programs 
  • Experienced with Financial project control
  • Bachelor degree or equivalent
  • Minimum Prince2 Foundation, P3O Foundation or MSP Foundation certified
  • Good knowledge of project processes and knowledge of different project/program methodologies
  • Advanced knowledge of other MS Office applications (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
  • Experienced with Risk & Issue Management
  • Experience with ServiceNow is preferable
  • Dutch and English speaking with all documentation to be completed in English

Further expectations

  • You can work independently 
  • You are a self-starter with an optimistic, positive, pragmatic, can-do mindset
  • You are comfortable in a supportive role
  • You have strong communication and organization skills
  • You can have a helicopter overview but with attention for the details

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners