Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het team is internationaal, communiceert standaard in het Engels en werkt samen met partijen rondom de hele wereld. Om die reden gaat teamleden ook regelmatig op reis en naar conferenties. Het team is de afgelopen jaren hard gegroeid en er is behoefte voor aan een nieuwe medewerker die bij een aantal taken ondersteunt of ontlast.
Het is belangrijk dat de nieuwe collega precies en nauwkeurig is, vloeiend in NL en EN, flexibel van geest, communicatief sterk. Goed kan omgaan met de verschillende persoonlijkheden en nationaliteiten die we in het team hebben.
De taken zijn veel van administratieve aard, zoals reizen boeken, facturen opstellen en afhandelen, meetings plannen, emails die over organisatie-zaken gaan opzetten, wat planning ondersteunende taken, en verder komt er vast nog wel wat meer naar voren als we eenmaal aan de slag gaan. We hebben nu geen assistentie, dus we moeten uit gaan vinden hoe dit goed werkt. Makkelijk schakelen met andere collega's en afdelingen gaat zeker helpen.
Eisen:
- Opleidingsniveau: MBO/HBO
- Software pakketten/computer vereisten: Expert in Word, Excel, PowerPoint.
- Werkervaring: 2-5 jaar ervaring als Management assistent – Administratief medewerker of vergelijkbaar in een internationale omgeving.
- Part-time: 20-24 uur per week, verdeeld over 3 of 4 dagen
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.