Interim Management Assistent / Administratief Medewerker #KRTZ6260546

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 september 2022
Reageren tot 14 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het team is internationaal, communiceert standaard in het Engels en werkt samen met partijen rondom de hele wereld. Om die reden gaat teamleden ook regelmatig op reis en naar conferenties. Het team is de afgelopen jaren hard gegroeid en er is behoefte voor aan een nieuwe medewerker die bij een aantal taken ondersteunt of ontlast. 
Het is belangrijk dat de nieuwe collega precies en nauwkeurig is, vloeiend in NL en EN, flexibel van geest, communicatief sterk. Goed kan omgaan met de verschillende persoonlijkheden en nationaliteiten die we in het team hebben. 
De taken zijn veel van administratieve aard, zoals reizen boeken, facturen opstellen en afhandelen, meetings plannen, emails die over organisatie-zaken gaan opzetten, wat planning ondersteunende taken, en verder komt er vast nog wel wat meer naar voren als we eenmaal aan de slag gaan. We hebben nu geen assistentie, dus we moeten uit gaan vinden hoe dit goed werkt. Makkelijk schakelen met andere collega's en afdelingen gaat zeker helpen.

    Eisen:

    • Opleidingsniveau: MBO/HBO
    • Software pakketten/computer vereisten: Expert in Word, Excel, PowerPoint.
    • Werkervaring: 2-5 jaar ervaring als Management assistent – Administratief medewerker of vergelijkbaar in een internationale omgeving.
    • Part-time: 20-24 uur per week, verdeeld over 3 of 4 dagen

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners