Interim medior Communicatieadviseur – regio Den-Bosch #KRTZ1870150

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 februari 2024
Reageren tot 15 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 september 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 78 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Communicatieadviseur (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Den-Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 25 maart 2024
Einddatum: 25 september 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €78,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 16 februari 2024 om 16:00 uur

De opdracht is de tijdelijke inhuur van een communicatieadviseur ter vervanging van zwangerschaps- en ouderschapsverlof. De opdracht start op 25 maart 2024 en is voor 32-36 uur per week en voor een periode van een halfjaar, met optie tot verlenging met 1x een halfjaar.

Opdrachtomschrijving

Heb je zin in deze uitdaging?

Wil jij werken in een team dat volop in ontwikkeling is? Ben jij in je element als je naast de praktische uitvoering van communicatie ook je rol als professioneel adviseur kunt pakken? Dan ben jij de Communicatieadviseur die wij zoeken!

Het team Communicatie helpt de organisatie om goed aan te sluiten bij de buitenwereld, om signalen van buiten naar binnen te halen en de juiste dialoog te voeren. Wij willen het goede doen voor en mét de samenleving. In deze veranderende omgeving voel jij je thuis.

Ons team bestaat uit 6 collega’s die van elkaar leren, elkaar versterken, inspireren en ontwikkelen. Je krijgt een veelzijdige rol. Zo adviseer je samen met je collega-communicatieadviseur het college van B&W, management en de organisatie. Waarbij voor jou de nadruk ligt op het sociaal domein, participatie, omgevingswet, afval en duurzaamheid. In ons team ben je onderscheidend doordat jouw rol zich specifiek richt op het ontwikkelen van doordachte communicatie-  en participatieaanpakken bij uiteenlopende vraagstukken en projecten.

Voor de afhandeling van persvragen zorg je samen met jouw collega’s voor een correcte afhandeling.

Als belangrijke schakel binnen ons communicatieteam lever je een bijdrage aan de doorontwikkeling van het communicatiebeleid en het communicatiever maken van de organisatie. En in geval van een crisissituatie vervul jij een rol in de crisisorganisatie. Kortom: geen dag is hetzelfde en de afwisseling aan activiteiten is groot!

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Voor de tijdelijke invulling van deze functie ben je op basis van je expertise en ervaring (nagenoeg) direct inzetbaar en in staat zelfstandig je weg te vinden.

We zijn op zoek naar een klantvriendelijke, resultaatgerichte en dienstverlenende collega die graag verbinding zoekt in de samenwerking. Doordat je de dynamiek begrijpt van een politiek-gestuurde organisatie ben jij in staat om moeilijke onderwerpen tot de kern van de zaak terug te brengen. Je bent bekend met de laatste ontwikkelingen binnen je vakgebied. Ook schrijf je foutloos en moeiteloos teksten én is het een sport om dat op B1-niveau te doen. Jouw lezer staat altijd centraal. Strakke deadlines? Daar gaat je hart sneller van kloppen. Ook vind je het leuk om te werken in een omgeving die verandert. Je hebt een HBO werk- en denkniveau met een opleiding op het gebied van communicatie en minimaal 5 jaar relevante werkervaring. 

  • Tarief is all-in maximaal €78,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Aantoonbaar beschik je over een HBO werk- en denkniveau.
  • Uit het CV blijkt duidelijk aantoonbaar dat je in de periode van de afgelopen 10 jaar ten minste 5 jaar werkervaring heeft opgedaan als communicatieadviseur bij een gemeente of overheidsorganisatie.
  • Voor minimaal 32 uur per week of 36 uur per week beschikbaar vanaf 25 maart 2024.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op donderdag 22 februari 2024.
Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 mrt 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Teamleider, Overig (Communicatie), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 2 mrt 2024    Expertise: Product owner
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners