Interim medior Business Analist #KRTZ9762041

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 april 2023
Reageren tot 13 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 16 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Business Analist (36 uur) 

Locatie: Arnhem
Startdatum: 4 april 2023
Einddatum: 16 april 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 14 april 2023 om 16:00 uur

Wat ga je voor ons doen?

Als business analist ondersteun je de afdeling met deze verandering. Je hebt ruime kennis en ervaring met het inrichten van bedrijfsprocessen en informatiestromen. Je beschikt over de gave ongestructureerde informatie te modelleren en in Jip en Janneke taal medewerkers inzicht te geven in knelpunten in de huidige processen en inrichting en in verbetermaatregelen.

Naast inhoudelijke opdrachten loopt dit als rode draad door alle opdrachten heen. Je geeft presentaties aan het management om hen te mee te nemen in procesgericht werken en wat dit voor hen betekent. Je laat binnen je opdrachten (junior) medewerkers kennis maken met verschillende modelleer technieken. Je zoekt binnen de organisatie verbinding met ICT-architecten, adviseurs informatiemanagement, kwaliteitsmedewerkers om een werkwijze af te spreken die op elkaar aansluit.

Je bent pragmatisch en coördineert implementatie van quick wins. Je combineert op een natuurlijke manier meerdere opdrachten, allen in verschillende fases waarbij soms het accent ligt op een rol als business analist en soms op die van projectleider.

De interviews voor deze opdracht zullen plaatsvinden op donderdagmiddag 20 april 2023. Gelieve hier rekening mee te houden. 

 

Als business analist ben je verantwoordelijk voor het smart maken van je opdrachten en het zelfstandig uitvoeren van de opdrachten, waarbij je zelf actief contact zoekt met opdrachtgevers over op te leveren resultaten en de planning. De opdrachten kunnen variëren van een probleem analyse, impact analyse, tot het herinrichten van een bedrijfsproces. Een belangrijk onderdeel van alle opdrachten is de directe omgeving binnen een opdracht en het management- en beleidsteam van de afdeling meenemen in wat procesanalyse en procesinrichting is, wat inrichting van je informatiehuishouding inhoudt en wat je dat als afdeling oplevert.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je beschikt over een HBO+/academisch werk- en denkniveau (WO-diploma) en gerichte vakopleidingen op het gebied business- en informatie analyse en modelleermethoden.
  • Je beschikt daarbij over het IREB certificaat (International Requirements Engineering Board).
  • Je hebt in de periode 2018-heden aantoonbare ervaring opgedaan als business analist, waarbij je hebt laten zien dat je verschillende modelleer methodes kunt toepassing afhankelijk van wat het onderwerp en de situatie vraagt. 
  • Je hebt in de periode 2018-heden minstens 3 jaar aantoonbaar ervaring opgedaan als business analist binnen een uitvoeringsorgaan van de overheid. 
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het smart maken van je opdracht en het pragmatisch toepassen van een volgende, passende, analyse of tussen stap die aansluit bij wat nodig is.
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het in Jip en Janneke taal meenemen van medewerkers die niet bekend zijn met modelleer methoden en minder analytisch zijn. Je spreekt de taal van de business en vertaalt dit naar modellen. En vanuit de modellen kun je medewerkers meenemen naar hun business werkelijkheid.
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het vinden en verbinden van de stakeholders en medewerkers en dat de verbetermaatregelen soms liggen in het verbeteren van rollen, taken en verantwoordelijkheden en daarvoor geen aanpassingen in ICT systemen nodig zijn.
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring met het implementeren van procesverbeteringen en systeemaanpassingen.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners