Interim Medewerker Werving & Selectie – regio Utrecht #KRTZ7904550

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 juli 2023
Reageren tot 30 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 3 februari 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 37 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Werving & Selectie (24 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €37,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering: Ja

Uiterste reactiedatum: 31 juli 2023 om 16:00 uur

In deze opdracht is het belangrijk dat je goed kunt prioriteren, veel energie uitstraalt en kunt vernieuwen en verbeteren.

Wat ga je doen?
– 
Bijdragen aan de uitvoering binnen het reguliere werving & selectie proces;
– Het afstemmen van de workload met de collega’s van P&O/ werving & selectie en bijspringen waar nodig;
– Vacatures uitzetten (wervingskanalen, vacatures publiceren), het plannen van sollicitatiegesprekken en het uitnodigen van kandidaten, contact met kandidaten (vraagbaak, afwijzen etc.);
– Waar mogelijk een bijdrage leveren aan de optimalisatie van het werving & selectieproces;
– Ondersteunt en werkt nauw samen met de recruiters;
– Je houdt actuele vacatures bij, je plaatst vacatureteksten en past indien nodig vacatureteksten aan;
– Je bewaakt de voortgang van het wervingsproces en draagt zorgt voor de administratieve afhandeling van de vacatures. Je bent een organisatorische duizendpoot;
– Je beheert diverse postbussen en de sociale media kanalen, zoals LinkedIn;
– Vastleggen van afspraken uit werving overleggen;
РOndersteunen bij de co̦rdinatie van, en het organiseren van het hele inhuurproces, denk hierbij aan: intake inhuurvraagstuk en opstarten proces met externe partner inhuur, (mee) Schrijven vacatureteksten, het organiseren van sollicitatiegesprekken van tijdelijke kandidaten, het regelen van de indiensttreding, waar mogelijk een bijdrage leveren aan de optimalisatie van het inhuurproces.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als corporate recruiter (30 punten);
    • Aantoonbare werkervaring als corporate recruiter binnen een (gemeentelijke) overheid;
    • Minimaal 2 jaar werkervaring met ontwikkeling en implementatie van recruitment- en arbeidsmarktstrategie;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met de werving van complexe en gespecialiseerde functies.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

    Onze partners