Interim Medewerker Werkplekbeheer #KRTZ4155828

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 september 2020
Reageren tot 10 september 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Wetenschap | Onderzoek, NGO
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De functie van medewerker werkplekbeheer is vacant per 1 oktober 2020. Om die reden zoeken wij iemand die zich bezig gaat houden met het onderhouden en beheren van hard- en software zodoende dat het netwerk, de systemen en/of applicaties optimaal functioneren. De medewerker lokaliseert en verhelpt eenvoudige storingen eventueel met inschakeling van tweedelijns collega's of de leverancier. Andere taken zijn: deelnemen, vanuit het eigen vakgebied, aan diverse overlegvormen en werk- en projectgroepen; het incidenteel ondersteunen van de facilitair medewerker bij verplaatsingen, verhuizingen of verbouwingen; het fungeren als eerste aanspreekpunt voor de medewerker servicedesk; het opstellen van managementinformatie over de resultaten van de dienstverlening van de helpdesk; het in voorkomende gevallen assisteren van de functioneel applicatiebeheerders. De medewerker werkplekbeheer heeft contact met externe specialisten en leveranciers met betrekking tot de technische infrastructuur. 

Eisen

  • Minimaal afgeronde MBO ICT niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker ICT op een helpdesk in de afgelopen 8 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met het gereedmaken en beheer van hardware (pc’s/ printers);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker ICT op een helpdesk in de afgelopen 5 jaar;
  • Aantoonbare kennis van het beheer van LAN;
  • Aantoonbare kennis van het beheer van Cloud;
  • Aantoonbare werkervaring met het beheer van Office 365 inclusief SharePoint;
  • Aantoonbare werkerving met het werken in Topdesk (20 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met het werken volgens de ITIL methode.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Business analist, Product owner
Locatie: Nieuwgein    Uiterste reactiedatum: 30 sep 2020    Expertise: Communicatieadviseur
Locatie: Middelburg    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Overig (ICT - Web development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2020    Expertise: Teamleider, Management (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

Onze partners