Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
- Zorgt voor de in- en uitgaande post en archivering via de daarvoor bestaande interne kanalen.
- Codeert facturen in het digitale financieel systeem.
- Verzorgt in afstemming met de vastgoedbeheerder en/of -manager de administratieve afhandeling van manco’s, storingen en/of schade-meldingen.
- Verzorgt de inroostering en bijbehorende administratie van incidentele en vaste verhuur van accommodaties en van de gehuurde accommodaties. + invoeren roosteruren in het gebouwbeheersysteem van sportzalen
- Fungeert als eerste aanspreekpunt voor interne en externe informatie over het vastgoed en het beheer en de exploitatie daarvan (servicedesk vastgoed).
- Verstrekt in voorkomende gevallen intern en extern meer gedetailleerde informatie over het beheer en de exploitatie van het vastgoed, en over projecten.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbare werkervaring als Medewerker vastgoedadministratie;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker vastgoedadministratie;
4. Aantoonbare werkervaring met het archiveren van in- en uitgaande post;
5. Aantoonbare werkervaring met het verwerken van facturen
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.