Interim Medewerker Uitkeringsadministratie #KRTZ4818564

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 november 2022
Reageren tot 17 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een afwisselende functie waarbij je je bezighoudt met de volgende taken;

  • Aanmaken digitale cliëntendossiers en werkprocessen.
  • Verwerking van in- en uitgaande stukken
  • Archivering van documenten en post
  • Verwerken van administratieve uitkeringsregelingen, w.o. bijzondere bijstand, individuele inkomenstoeslag, sociale participatie en kinderopvang
  • Verwerken van nieuwe aanvragen Leefgeldregelingen en Participatiewet;
  • Verwerken van rapportages: mutaties, beëindigingen, opschortingen en terugvordering/verhaal;
  • Maken van (her)berekeningen en bruteringen;
  • Mutaties doorvoeren n.a.v. maandelijkse inkomensformulieren;
  • Alle overige voorkomende werkzaamheden zoals b.v.: archiveren in Corsa, beslag, controle voorschotadministratie

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €40,-, alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW;
    • Aantoonbare kennis van GWS4all/Suite4Wiz opgedaan doormiddel van een cursus/opleiding of werkervaring.
    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 op het gebied van uitkeringsadministratie;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met Excel, Word en Corsa;
    • Aantoonbare werkervaring met de sociale verzekeringswetgeving

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners