Interim Medewerker uitkeringsadministratie #KRTZ2021593

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2021
Reageren tot 15 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker debiteurenbeheer / uitkeringsadministratie bestaat je takenpakket uit:

1. Debiteurenbeheer:
– Het op juistheid beoordelen van berekende vorderingen en vervolgens adviseren of er tot terugvordering moet worden overgegaan;
– Het opstellen van terugvorderingsbesluiten, invorderingsbesluiten en dwangbevelen;
– Het actief schriftelijk en telefonisch benaderen van cliënten zonder lopende uitkering voor het treffen van passende betalingsregelingen;
– Het onderzoeken van de incassomogelijkheden bij wanbetalers, waaronder het leggen van vereenvoudigd derdenbeslag;
– Het zorgdragen voor een juiste administratie van de debiteuren onderhoudsplicht / verhaal;
– Het invorderen van schulden krachtens het Bbz 2004;
– Het bewaken en invorderen van gevestigde krediethypotheken;
– WSNP / schuldsaneringstrajecten beoordelen en bewaken;
– Het beoordelen van kwijtschelden en het buiten invordering stellen van oninbare vorderingen.

2. Uitkeringsadministratie
– Het verwerken van besluiten tot uitbetaling, wijzigingen, opschorting en beëindiging van een uitkering;
– Het verwerken van Maandelijkse Inkomsten Formulieren van klanten en het verrekenen van inkomsten met uitkeringen;
– Het maken van herberekeningen en het opstellen van vorderingen;
– Het verwerken van verzoeken voor beslaglegging op uitkeringen;
– Het vervullen van een rol als vraagbaak voor klanten over hun uitkering.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– Je hebt tenminste mbo-werk en denkniveau, aangevuld met inhoudelijk gerichte opleidingen / cursussen;
– Je hebt inhoudelijke kennis van het debiteurenbeheer;
– Je hebt inhoudelijke kennis van de uitkeringsadministratie;
– Je beschikt over kennis op gebied van de wet- en regelgeving m.b.t. de participatiewet, algemene wet bestuursrecht, faillissementswet (met name WSNP) en het onderdeel beslag uit het Wrv;
– Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
– Je hebt affiniteit met administratieve processen en geautomatiseerde gegevensverwerking (ervaring met Suite voor Sociaal Domein en MS office);
– Je beschikt over analytisch vermogen en hebt een zakelijke, flexibele en klantgerichte houding;
– Je bent stressbestendig, werkt graag in teamverband en hebt gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen.

1. Aantoonbare werkervaring als medewerker debiteurenbeheer bij een gemeente.
2. Aantoonbare werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente.
3. Aantoonbare werkervaring met het werken in de suite voor Werk en Inkomen (duidelijk benoemd in het cv).
4. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.
5. Aantoonbare kennis op het gebied van de wet- en regelgeving met betrekking tot de participatiewet, algemene wet bestuursrecht, faillissementswet (duidelijk weergegeven in het cv).
6. Aantoonbare werkervaring met het werken in de suite voor Sociaal Domein en MS office.
7. Uiterlijk per 1 juli 2021 beschikbaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners