Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ9846005

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 mei 2023
Reageren tot 18 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Alkmaar
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Servicedesk ICT (32 uur) 

Locatie: Alkmaar
Startdatum: 1 juni 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 19 mei 2023 om 15:00 uur

Als medewerker Servicedesk ICT ben jij samen met jouw collega’s hét eerste aanspreekpunt bij meldingen, vragen en incidenten. Je wacht niet, maar handelt proactief en weet goed orde te houden in alle kanalen (mail, telefoon, aan de balie en via TOPdesk) waarop de meldingen binnen komen.
Door je open en vriendelijke houding, gaan de klanten met een tevreden gevoel weg. Je gaat gestructureerd te werk bij het registreren van alle binnengekomen verzoeken, storingen of klachten en legt dit op een duidelijke wijze vast. Je lost de vraagstukken zoveel mogelijk zelfstandig op volgens de juiste prioriteiten. Daar waar nodig zet je vraagstukken door naar de juiste collega’s of leveranciers voor tweedelijnssupport.
Je zorgt eveneens voor het tijdig bestellen, configureren en uitleveren van laptops en telefonie.

Je draagt zorg voor het bewaken en behalen van de gestelde afhandeltijd.

Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit, zoals het registreren, documenteren, en up-to-date houden van de informatie in het registratiesysteem.

De werkzaamheden vinden plaats op de hoofdlocatie. Incidenteel kunnen er werkzaamheden plaatsvinden op 1 van de sublocaties. Rijbewijs, eigen vervoer en woonachtig in het werkgebied is een sterke pré.

Kandidaatomschrijving

De volgende competenties worden verwacht:

  • enthousiast, stressbestendig, servicegericht, flexibel en integer;
  • een teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • (pro)actief, leergierig, denkt mee, doet verbetervoorstellen en beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €35,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • minimaal ICT MBO 4 opleiding afgerond;
  • minimaal 2 jaar recente relevante werkervaring als Medewerker Servicedesk ICT;
  • kennis en ervaring van ITIL processen en Microsoft 365;
  • in bezit van rijbewijs;
  • in bezit van eigen vervoer;
  • woonachting in/om het werkgebied van Alkmaar.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners