Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning.
- Indien mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk.
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Eisen waaraan je moet voldoen
– MBO-4 richting ICT.
– Ervaring op een ICT-servicedesk, 6 tot 18 maanden (niet meer dan 18 maanden, wij zijn op zoek naar een junior)
– Je moet op 30-11 kunnen starten (dan start een inwerkklasje)
– Itil V3/V4
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.
BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.