Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls.
Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander kun je aanvoelen wat er speelt bij een klant en wat er van invloed is op onze dienstverlening in het algemeen. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning per telefoon en verzorgt de registratie en bewaking van meldingen en verzoeken. Op onze servicedesk komen maandelijks meer dan 10.000 telefoongesprekken binnen. Samen met je collegas's ben jij erop gericht om zoveel mogelijk meldingen op een klantvriendelijke wijze af te handelen. Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen bij het voeren van telefonische gesprekken.
Eisen waaraan je moet voldoen
– ITIL Foundation gecertificeerd
– MBO niveau 4 afgerond
– Kennis van MCSA Windows 10 (70-697 en 698 )
– Kennis van Mobile iron producten
– Je hebt bij voorkeur een rijbewijs en eigen vervoer
– Goede kennis van: Topdesk, Citrix (Ivanti workspace)en Actice directory
– Je hebt een vriendelijke telefoonstem en spreekt en schrijft goed Nederlands (knock-out).
– Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
– Je bent integer en kunt goed luisteren.
– Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
– Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
– Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salarisindicatie.
Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.