Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ5836254

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 november 2020
Reageren tot 7 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. 

Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren 

Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig 

Voortgangsbewaking van openstaande meldingen Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding 

Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen .

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Maximale reistijd 1 uur. Per 2 november start een pilot met verruimde openingstijden van maandag t/m vrijdag van 07:00 tot 21:00 uur en zondags van 18:00 tot 21:00 uur. Zodra de medewerker voldoende ingewerkt is zal hij/zij deze diensten ook meedraaien in het geldende rooster.

Eisen waaraan je moet voldoen

– MBO-4 richting ICT 
– Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (Half jaar is voldoende)
– Itil V3/V4

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners