Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ9217520

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 juli 2021
Reageren tot 14 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Uden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2021
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

 Het team Beheer Basisvoorzieningen / ICT zorgt voor het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.

Je werkt in teamverband aan het oplossen van ICT problemen en het uitgeven van devices.

De calls komen binnen in Topdesk. De eerste lijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals :

  • Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
  • Oplossen problemen met wachtwoorden
  • Oplossen problemen met applicaties mbv teamview
  • Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets
  • Afvoeren devices
  • Analyseren en oplossen problemen met devices
  • Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
  • Ondersteunen gebruikers telefonie.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Ervaring als medewerker servicedesk
  • Ervaring binnen Gemeentelijke organisatie
  • Kennis van Topdesk
  • De gesprekken vinden plaats op maandag 26 juli in de ochtend
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: 1. Je motiveert waarom jij de geschikte kandidaat bent voor deze opdracht: 2. Je motiveert waarom jij deze opdracht bij de organisatie wil doen.

We zoeken iemand die flexibel is, proactief is, snel kan schakelen en graag samenwerkt. Daarnaast is een hands-on mentaliteit belangrijk en ben je stressbestendig.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners