Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdrachtbeschrijving
- Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.Â
- Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdeskÂ
- Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via toolingÂ
- Aanmaken gebruikersaccounts via toolingÂ
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signalerenÂ
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodigÂ
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingenÂ
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande meldingÂ
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelenÂ
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Eisen
- MBO-4 richting ICT diploma
- Servicemanagement
- Ervaring op een ICT servicedesk / 6 maanden ervaringÂ
- Maximale reistijd 1 uur
- ITIL V3 of V4
- Je moet per 28-9-2020 kunnen starten met de werkzaamheden
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.
Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.Â