Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ8632437

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 november 2020
Reageren tot 7 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De organisatie voert een project uit voor de uitgifte van een grote aantal laptops. I.v.m. Corona worden deze verstuurd naar de eindgebruikers. In dat kader is de organisatie op zoek naar een logistieke/administratieve medewerker met ICT affiniteit. De werkzaamheden bestaan met name uit het verzendklaar maken van de laptops, in het servicemanagementsysteem TOPdesk bijhouden van hardware mutaties/verwerken van orders, afspraken met eindgebruikers in-/herplannen en de afstemming met de partij die de laptops verstuurt.

De huidige COVID-19 periode zorgt voor een grote, extra behoefte aan thuiswerkmiddelen waaronder mobiele apparaten zoals laptops. Dit genereert tijdelijk extra werk. Om die reden is de organisatie voor het Onsite Support bij onze opdrachtgevers op zoek naar een zelfstandige, initiatiefrijke, flexibele en deskundige medewerker die zich vooral bezighoudt met de in de genoemde werkzaamheden. De medewerker maakt deel uit van het werkplekbeheer team. Affiniteit, ervaring en opleiding in ICT is een grote pré. Waar mogelijk draagt medewerker bij aan het oplossen van meldingen van eindgebruikers die naar de diverse balies komen.

 

Eisen waaraan je moet voldoen

– ITIL Foundation/ITIL Foundation 
– In bezit van een MBO diploma op administratief, logistiek of ICT gebied
– Ervaring met administratieve en logistieke werkzaamheden(1 jaar)
– Ervaring en kennis van het servicemanagementsysteem TOPdesk (1 jaar)
– Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Papendrecht    Uiterste reactiedatum: 24 nov 2020    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Salarisadministrateur, Overig
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 nov 2020    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)

Onze partners