Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdrachtbeschrijving
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Eisen
–Â MBO-4 richting ICT
–Â Servicemanagement
–Â Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage-ervaring zijn. (Half jaar is voldoende)
–Â Itil V3/V4
– Maximale reistijd 1 uur
Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden