Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ6493453

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 augustus 2020
Reageren tot 31 augustus 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Naaldwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De Servicedesk is onderdeel van Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers die IT-problemen ervaren. Denk hierbij aan problemen met software, documenten, printers of mobiele apparaten. Je registreert en prioriteert de incidenten in een Service Management Systeem (TOPdesk).

In eerste instantie probeer je het incident zelf op te lossen. Als dat niet lukt dan zet je de melding door naar een van je collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Je zorgt er te allen tijde voor dat de eindgebruiker zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kan. Je wordt ingezet om telefonisch, on-site of aan de balie aan de slag te gaan.

Als servicedeskmedewerker:

  • Beantwoord je de telefoon en registreer je binnenkomende incidenten;
  • Geef je instructies in begrijpelijke taal aan de eindgebruikers bij incidenten en problemen;
  • Bewaak je de voortgang van het afhandelen van incidenten en wijzigingen;
  • Voer je (standaard) wijzigingen en aanvragen uit voor verschillende gebruikers;
  • Houd je je bezig met troubleshooten.

Eisen

  1. Een afgeronde opleiding ICT mbo opleiding;
  2. Je beschikt over een ITIL certificering blijkend uit het cv;
  3. In het bezit van het certificaat Windows 10;
  4. In het bezit van het certificaat Office 360;
  5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedesk medewerker in de afgelopen 4 jaar;.
  6. Aantoonbare werkervaring als servicedesk medewerker binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar;
  7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Active Directory in de afgelopen 4 jaar;
  8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Exchange in de afgelopen 4 jaar;
  9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Office 365 in de afgelopen 4 jaar;
  10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 10 in de afgelopen 4 jaar;
  11. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met TOPdesk in de afgelopen 4 jaar;
  12. Je bent in het bezit van rijbewijs B (dient in het cv benoemd te zijn).

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Business analist, Product owner
Locatie: Nieuwgein    Uiterste reactiedatum: 30 sep 2020    Expertise: Communicatieadviseur
Locatie: Middelburg    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Overig (ICT - Web development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2020    Expertise: Teamleider, Management (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

Onze partners