Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ3781751

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 oktober 2022
Reageren tot 30 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2023
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Samen met je collega van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team I&A en het aanspreekpunt voor de coördinator in het team. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in.

De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) op locatie. 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker;
    • Aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams (benoem al deze systemen duidelijk in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;
    • Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support;
    • Per direct beschikbaar voor minimaal 30 uur per week;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal  MBO 4 niveau in de richting van ICT;
    • Aantoonbare relevante Microsoft en/of ITIL certificeringen (benoem dit duidelijk in het cv.).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners