Interim Medewerker Secretariaat / Secretarieel #KRTZ7326983

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juli 2021
Reageren tot 31 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 maart 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 30 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De nieuwe medewerker secretariaat heeft onder andere de volgende taken:

– Je verstuurt brieven, zowel fysiek per post als digitaal, die door andere collega’s digitaal worden aangeleverd. Dit gaat bijvoorbeeld om uitgaande besluiten en brieven, alsook het online verwerken van bouw- en milieuvergunningen;
– Je verzorgt publicaties voor diverse gemeenten;
– Je verricht ondersteunende werkzaamheden voor de verschillende afdelingen. Denk bijvoorbeeld aan managementondersteuning, middels agendabeheer en telefonie.
– Je verwerkt de verstuurde brieven in het archief, zowel analoog in de dagdozen als digitaal in het DMS/zaaksysteem;
– Je controleert en verzorgt grote postzendingen conform verzendinstructies;
– Je neemt de telefooncentrale over als dit nodig is. Dit is in ieder geval wekelijks een half uur bij de pauze overname van de vaste receptioniste, maar zal ook vaker nodig zijn.
– Ondanks de (nasleep van de) Coronapandemie, werken de medewerkers van het Secretariaat dagelijks ‘gewoon’ op kantoor. Belangrijk is in ieder geval de beschikbaarheid op de vrijdagen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Medewerker Secretariaat
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows gestuurde programma’s van MSOffice (met name Outlook, Word en Excel 
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van telefonie
  • Beschikbaar op de dagen donderdag én vrijdag
  • Beschikbaarheid van 36 uur per week (pré)

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners