Interim Medewerker salarisadministratie #KRTZ1483921 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Medewerker salarisadministratie #KRTZ1483921

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 november 2020
Reageren tot 29 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je hebt als medewerker salarisadministratie een cruciale rol in het verzamelen en het op juistheid controleren  van personele mutaties, in- en uitdiensttredingen, urenregistraties, toeslagberekeningen etc. Samen met de collega’s van de salarisadministratie bepaal je de fiscale gevolgen en zorg je voor een juiste verwerking van de loonbetalingen. Je verwerkt gegevens ten behoeve van externe instanties, zoals belastingdienst, UWV, pensioenfonds en de collectieve zorgverzekeraar. Als medewerker salarisadministratie ben je het aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers bij vragen over de salarisverwerking, ORT berekeningen, cao- en personeelsregelingen. Daarnaast stem je op dagelijkse basis zaken af met de collega’s van de personeelsadministratie. De salarisadministratie is onderdeel van de dienst P&O.

Eisen waaraan je moet voldoen:

een administratieve opleiding op mbo4-niveau (bij voorkeur MBO salarisadministratie) en ruime praktijkervaring? Ben je flexibel, klantgericht, accuraat, goed met cijfers en een kei in Excel? En vind je het een uitdaging om elke maand op tijd alle mutaties verwerkt te hebben?

Sluit je dan aan bij het team en solliciteer!

Ruime ervaring met geautomatiseerde systemen is vereist, zoals kennis van Microsoft programma’s en van personeelsinformatiesystemen, Beaufort / Youforce. Wijzigingen in het vakgebied worden bijgehouden door cursussen, scholing e.d.

De organisatie is goed bereikbaar zowel per fiets, auto als per OV (op loopafstand van metro- en busstation). Parkeren is geen probleem. Je fiets of scooter zet je gratis in de afgesloten fietsenstalling. Je auto kun je parkeren in de parkeergarage bij winkelcentrum (kosten aan verbonden).

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 mei 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners