Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker, Administratief > Administratief medewerker, Human resource management > Overig (HRM), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.
Ben jij de proactieve medewerker personeelsadministratie en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als medewerker personeelsadministratie heb je een uitdagende en afwisselende baan. Je geeft informatie aan medewerkers en managers op het gebied van arbeidsvoorwaarden, daarnaast ben je verantwoordelijk voor een accurate verwerking van gegevens van de medewerkers.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
• Administratie verwerking van besluiten m.b.t. de door- en uitstroom van medewerkers;
• Je zorgt ervoor dat rechtspositionele regelingen correct worden toegepast;
• Je beantwoordt vragen van medewerkers op het gebied van arbeidsvoorwaarden;
• Je doet aanvragen van uitkeringen bij het UWV met betrekking tot WAZO en Ziektewet;
• Daarnaast denk je actief mee over de verbetering van werkprocessen en werk je mee in projecten die hieraan gerelateerd zijn.
Eisen waaraan je moet voldoen:
Wie ben jij?
Wij zijn op zoek naar een kandidaat die snel zelfstandig aan de slag kan. We zoeken iemand met een proactieve houding die initiatief neemt. Daarnaast durf je beslissingen te nemen en beschik je over een echte hands-on mentaliteit. Ervaring met de CAR-UWO cao is daarbij zeer gewenst.
Daarnaast heb jij:
• Een mbo opleiding richting personeelsadministratie en werkervaring, of een afgeronde hbo opleiding in de richting van Personeel en Arbeid of HRM en werkervaring in de richting van personeelsadministratie;
• Ervaring met personeelssystemen. (PIMS, Planplus en YOUPP zijn een pré);
• Bij voorkeur ervaring binnen een gemeentelijke organisatie;
• Kennis van de wet verbetering poortwachter.
Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke communicatie, kunt je verplaatsen in de klant en beschikt over goede adviesvaardigheden. Je hebt gevoel voor wet- en regelgeving en bent een doorpakker, ook op piektijden. Je bent in staat een variëteit aan vragen te beantwoorden en klant- en servicegericht te handelen. Je hebt affiniteit met digitalisering/robotisering en bent gericht op continu verbeteren.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.