Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Sales & Accountmanagement > Sales medewerker, Sales & Accountmanagement > Overig (Sales & Accountmanagement), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Ga jij de uitdaging aan om onze particuliere klanten te binden en onze verzekeringsproducten te verkopen? Onze opdrachtgever is op zoek naar collega’s die blij worden van telefonisch contact en flexibel, resultaatgericht en praktisch ingesteld zijn!!
Â
De functie
Je vind het leuk om telefonisch het gesprek aan te gaan met mensen. Je bent nieuwsgierig naar de situatie van de klant en kan met enthousiasme uitleggen wat de organisatie daar in kan betekenen.
In deze uitdagende functie behandel je binnenkomende vragen van particuliere relaties of benader je de klant proactief middels gerichte acties. Je geeft informatie en anticipeert actief op de wensen van de klant. Tevens verkoop je telefonisch verzekeringsproducten. Je luistert, vat samen en vraagt door naar wat de klant precies wilt en wat zijn/haar situatie is. Zo inventariseer je de risico’s, geeft de klant een goed advies en sluit je direct de polissen af die bij de wens van de klant horen.
Veel afwisseling qua werkzaamheden, dynamiek en ontzettend gezellige collega’s, dat zijn de eerste woorden die bij je op komen als je werkzaam bent als Adviseur Particulier binnen de organisatie.
Daarnaast:
·         Vind je het realiseren van vooraf gestelde omzet doelstellingen een uitdaging. Met cross- en upsell doe je je voordeel.
·         Verwerk en registreer correct de gevoerde gesprekken in de systemen
·         Communiceer je op adequate wijze met collega’s op de andere kantoren en zoek je actief de samenwerking met je collega’s in het hele land.
Â
Eisen waaraan je moet voldoen:
- Ervaring in functie waarbij je het grootste gedeelte van de dag aan de telefoon zit.
- Aantoonbare affiniteit met sales
- In het bezit van WFT basis en Schade Particulieren
- Flexibel in te zetten: Voor de Klantenservice gelden de volgende werktijden: van 8:00 uur 's ochtends tot 18:00 uur 's avonds
- Indien 32 uur is dag flexibel
- Wat is de voorkeurslocatie, geef dit aan in je motivatie?
Keuzemogelijkheden
- Groningen
- Zwolle
- Utrecht
- Noordwijk
- Rotterdam
- BredaÂ
- Eindhoven
- MaastrichtÂ
De invulling van de werktijden geschiedt in overleg met leidinggevende waarbij de bezetting en de bereikbaarheid van de afdeling bepalend is.
Verder ben je positief ingesteld, heb je gevoel voor humor en een echte teamspeler. Je bent commercieel gericht en vind het een uitdaging om met targets en teamdoelstellingen te werken
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.