Interim Medewerker Interne Controle #KRTZ7959913

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juli 2021
Reageren tot 10 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Werkendam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 augustus 2022
Aantal uur 12 uur, 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De opdrachtgever wil de invulling van deze functie continueren en is daarom op zoek naar een IC medewerker Sociaal Domein. Deze medewerker zal belast zijn met de uitvoering van de interne controle. Voor de begeleiding van de functie en overdracht van kennis zal voor 2020 nog sprake zijn van inhuur.

Profiel
We zijn op zoek naar iemand die proactief en gestructureerd is, en die planmatig kan denken en werken. Van belang is het hebben van een grondige kennis van de relevante wetten binnen het gemeentelijk sociaal domein, zoals de Jeugdwet, Wmo en de Participatiewet. Ervaring in een soortgelijke functie op het gebied van sociale zaken, zorg en/of jeugdzorg is een pré. Voor de functie is toegankelijkheid cruciaal. Tot slot zoeken we iemand die klant- en resultaatgericht is en goed kan samenwerken.

Omvang en Inhoud IC functie
De IC werkzaamheden op het sociaal Domein richten zich op:

  • Rechtmatigheidscontroles betalingen en besluiten Participatiewet en WMO
  • Controle toegangsproces Jeugdzorg
  • Controle  op naleving beveiligingsbeleid Suwinet
  • Themaonderzoeken
  • Advisering inrichting bedrijfsvoering

In deze functie worden de interne controles uitgevoerd op de beleidsregels binnen onze organisatie. De medewerker voert steekproeven uit en indien de uitkomst hiervan niet naar wens is, wordt bekeken of de processen goed gevolgd zijn. Is dit niet het geval dan moeten er maatregelen genomen worden.
De aansturing van de IC functie (inhoud en aanpak interne controle) wordt ingevuld door de IC-coördinator Sociaal Domein in overleg met de controller van de gemeente Altena. De inhoudelijke afstemming over de controles vindt plaats binnen de teams Participatie, Jeugdzorg en WMO.

De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het uitvoeren van dossiercontroles, waarbij de vastleggingen plaatsvinden in de applicatie. De regie voor de interne controle, zoals het opstellen van het IC-plan, begeleiding en review, rapportage en besprekingen ligt bij de IC-coördinator.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau
  • meer dan 5 jaar recentelijk ervaring als medewerker interne controle op het gebied van sociale zaken, zorg en/of jeugdzorg opgedaan
  • grondige kennis van de relevante wetten binnen het gemeentelijk sociaal domein, zoals de Jeugdwet, Wmo en de Participatiewet
  • zeer toegankelijk en klantgericht, werkt gestructureerd en resultaatgericht

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners