Interim Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ1978752 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ1978752

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 mei 2021
Reageren tot 10 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Deta-vast, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Deta-vast

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Medewerker Servicedesk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je meldingen af. Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt vanuit de gebruikersorganisatie en meld  je storingen en problemen met applicaties en technische infrastructuur door naar specialisten in de 2e-lijn.

Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de afdeling I&A.
Je gaat daarom sensitief en dienstverlenend te werk. Daarnaast ga je het gesprek aan met gebruikers over reeds beschikbare informatie en gemaakte afspraken zoals te volgen procedures. Daarnaast zorg je voor zorgvuldige vastlegging van de afhandeling van meldingen in TOPdesk.

Andere werkzaamheden zijn: het uitreiken van werkplekapparatuur aan medewerkers en het uitvoeren van werkplekbeheer.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimaal een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in de richting van ICT;
2. Beschikbaar vanaf uiterlijk 1 juli 2021 voor minimaal 9 maanden en minimaal 32 uur per week;
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een ICT Servicedesk in de afgelopen 6 jaar;
4. Intentie om na 9 maanden in dienst te treden bij de opdrachtgever.
5. Maximale reistijd 45 minuten enkele reis;
6.  Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met processen in TOPdesk in de afgelopen 4 jaar;
7. In het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3;
8. Basis kennis én werkervaring met MS Office 365;
9. Basis kennis én werkervaring met Mobile Device Management (Intune/Microsoft End Point Manager);
10. Basis kennis van Windows Active Directory;
11. Basis kennis én werkervaring met Virtual Desktop Infrastructure (VDI) .

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners