Interim Medewerker ICT servicedesk #KRTZ3402392

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 mei 2023
Reageren tot 28 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Uden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht:  Medewerker ICT servicedesk (36 uur) 

Locatie: omgeving Uden
Startdatum: 12 juni 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 29 mei 2023 om 16:00 uur

  • Registreren en monitoren van meldingen in Topdesk
  • Ondersteunen van gemeentelijke applicaties
  • Vertalen van wensen en eisen naar oplossingen binnen de afgesproken tijd en werkzaamheden
  • Diagnose en afhandeling van supportvragen en het oplossen van technische problemen in alle lagen van de organisatie
  • Je neemt deel aan de wekelijkse technisch overleggen
  • Alle algemeen voorkomende werkzaamheden die de ICT Servicedesk doet

Kandidaatomschrijving

  • Servicegericht en klantvriendelijk
  • Je bent representatief, proactief en je instelling is flexibel, betrouwbaar en no-nonsense
  • Je bent resultaatgericht, analytisch en je beschikt over een goed inlevingsvermogen
  • Je bent een teamplayer en je bent stressbestendig

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

  • Tarief is maximaal €45,- all-in (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Je hebt minimaal een ICT MBO niveau 4 
  • Minimaal 2-3 jaar ervaring bij vergelijkbare (overheid)organisaties
  • Ervaring met Windows 10, Microsoft 365 (pré), Ivanti WSM, iOS, Android, MS Server 2016 en hoger, registratiesystemen, VMWare • Device Management (Intune) • Installatie en uitlevering van i-uitrusting (mobile telefoons, laptop, etc).
  • Ervaring met projecten m.b.t gebruikersondersteuning (bijvoorbeeld implementatie MS Teams).
  • Je bent in bezit van je Rijbewijs B en woont bij voorkeur niet verder dan 45 minuten van de locatie af
  • Je beheerst de Nederlandse schrijf-en spreektaal goed
  • Je hebt geen vaste vakantie gepland langer dan 3 weken achter elkaar (tussen 1 augustus en 31 december 2023)
  • Je zorgt zelf voor laptop en telefoon.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op dinsdag 6 juni tussen 14.00 uur en 17.00 uur. Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners