Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Hoofdtaken:
- Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
- Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
- Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
- Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
- Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
- Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
- Aanmelden van incidenten bij leveranciers
- Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
- Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
- Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
- Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Eisen waaraan je moet voldoen
- Niveau: MBO
- Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
- ITIL foundation
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 2013/365 en Mobile Device Management
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.
BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.Â