Interim Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ7940853

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 april 2023
Reageren tot 4 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Roosendaal
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 14 november 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 55 Marktconform per uur
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker ICT Servicedesk (36 uur) 

Locatie: omgeving Roosendaal
Startdatum: 15 mei 2023
Einddatum: 14 november 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 5 mei 2023 om 16:00 uur

Dit is werken bij de afdeling Informatisering & Automatisering  
De afdeling Informatisering & Automatisering ondersteunt en faciliteert door het beschikbaar stellen van betrouwbare, bruikbare en toegankelijke informatievoorziening en advisering hierover. Onderdeel van de afdeling is de ICT Servicedesk die optreedt als eerste aanspreekpunt voor de gebruikers en de zorgt draagt voor het beheer van de werkplek.

Jij maakt echt het verschil!

  • je bent het 1e aanspreekpunt voor ICT gerelateerde vragen, informatieverzoeken, klachten en storingen.
  • Verwerkt binnenkomende meldingen uit de Topdesk applicatie;
  • Beantwoordt waar mogelijk zelf vragen, lost klachten en veelal standaardproblemen op (1e  lijn;)
  • De intake van complexere ICT-problemen van eindgebruikers zet je door naar de specialist (2e lijn beheerders);
  • Bewaakt de voortgang van de meldingen en onderhoudt contact met de specialist en aanvrager;
  • Verzorgt beheer en uitgifte van mobile devices
  • Verzorgt het werkplek beheer

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Tarief is maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • MBO+ werk- en denkniveau, afgeronde MBO opleiding bi voorkeur op ICT gebied;
  • Startdatum uiterlijk 15 mei 2023 of eerder;
  • Recente aantoonbare kennis en ervaring als medewerker ICT servicedesk in een kantoororganisatie;
  • Uitgebreide kennis van Microsoft Windows 10, Microsoft Office365, Microsoft Edge;
  • Kennis van netwerken (pré)
  • Kennis van diverse randapparatuur zoals printers (pré)
  • Kennis van Microsoft Azure (pré)
  • Je bent klantgericht, behulpzaam, werkt zorgvuldig en stressbestendig  

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: CDD analist
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: Management (ICT - Support & Ondersteuning), Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Projectmanager ICT
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: Implementatie consultant, Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (ICT - Testing), Test specialist
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Testing), Test specialist

Onze partners