Interim Medewerker HR – Inhuur #KRTZ6402814

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 juni 2021
Reageren tot 22 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2022
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Onderwijs | Educatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een HR Medewerker Inhuur.

Als HR medewerker inhuur ben je een ervaren expert op het gebied van flexibele inhuur en heb je kennis van de relevante wetgeving. Je bent een enthousiaste, zelfstandige en dienstverlenende collega en helpt mee om de dienstverlening verder te ontwikkelen.

Als medewerker van het team bied je ondersteuning aan de organisatie bij de verwerking van alle opdrachten van flexibele arbeid. Je adviseert collega's over de optimale inzet van flexibele of tijdelijke medewerkers. Daarbij stel je de juiste contractvorm en -invulling vast. Voor reguliere inhuurvraagstukken bied je steeds een adequate oplossing, vind je het juiste antwoord en ben je besluitvaardig.
Uitgangspunt hierbij is dat je zelfstandig de vraagstukken interpreteert, waarbij je uit verschillende oplossingen kan kiezen. Je verwerkt de gemaakte afspraken met externe medewerkers en zorgt voor de juiste wijze van contracteren. Met plezier help je wet- en regelgeving te vertalen naar de werkzaamheden. Daarnaast signaleer je verbetermogelijkheden en werkt graag mee aan het realiseren hiervan.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– Je hebt aantoonbaar hbo werk- en denkniveau;
– Je beschikt over kennis van relevante wet- en regelgeving zoals de WAB en wet DBA;
– Je hebt aantoonbare ervaring in of met de flexbranche;
– Je beschikt over een dienstverlenende instelling. Daarbij kun je omgaan met weerstand en procesmatig werken voelt vertrouwd;
– Termen als proactief, verbindend, servicegericht, flexibel en stressbestendig typeren jou.;
– Je bent in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken en dat geeft je energie;
– Zowel mondeling als schriftelijk weet je je helder uit te drukken;
– Je bent communicatief vaardig en in staat verschillende communicatiestijlen toe te passen.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 jun 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 25 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners