Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker, Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als medewerker financiële administratie verwerk je financiële transacties in de administratie.
Het boeken en verzenden van verkoopfacturen, het registreren van inkoopfacturen. Uitzoeken van herinneringen en aanmaningen. Beantwoorden van telefoontjes van leveranciers en van collega’s. Overige zaken die voorkomen bij de financiële administratie.
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Tarief maximaal €50,- (all-in, excl. BTW);
- Aantoonbare werkervaring op de financiële administratie van een gemeente;
- Aantoonbare werkervaring met Key2Financien;
- Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau op het gebied van administratie / financiën;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken met Key2Financien;
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.