Interim Medewerker debiteuren administratie #KRTZ6289605

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2021
Reageren tot 13 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De financiële administratie bestaat uit twee teams respectievelijk Debiteuren en Crediteuren onder leiding van de Coördinator financiële administratie. In totaal zijn er op dit moment 10 medewerkers werkzaam op de financiële administratie. Er is een ongedwongen sfeer waar iets voor elkaar over hebben centraal staat en verantwoordelijkheid gezamenlijk wordt gedragen. De afdeling staat vol in veranderingen. Een nieuwe grote stap wordt gezet met o.a. de invoering van e-facturering. In verband met het vertrek van een medewerker en de productie op pijl te kunnen houden is er tijdelijk behoefte aan extra capaciteit op de afdeling.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met key2financiën en Excel in de afgelopen 5 jaar (vereiste).
  • Je hebt kennis van Excel (status gevorderde is vereiste).
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met Oracle in de afgelopen 3 jaar.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring bij een gemeente op de afdeling financiën in de afgelopen 5 jaar. (vereiste).
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met een debiteurenadministratie in de afgelopen 3 jaar.
  • Je hebt de bereidheid om op vrijdag te werken (vereiste).
  • Je hebt een flexibele instelling.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (vereiste).
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift.
  • Je bent zowel zelfstandig als teamspeler.
  • De gesprekken worden gevoerd op donderdag 17 juni 2021 in de ochtend via Teams.
  • Een motivatie toegespitst op het volgende (vereiste): Je dient in één A4 gemotiveerd aan te geven hoe je invulling wil geven aan de opdracht (zoals geformuleerd in de opdrachtomschrijving). Daarnaast wordt in de brief een toelichting gegeven over hoe je jouw kennis met betrekking tot debiteurenadministratie vergaart en toepast. Je omschrijft ook wat voor type jij bent in relatie tot de aanpak van de opdracht. 

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners