Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker, Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als medewerker crediteuren en debiteurenadministratie verricht je uitvoerende werkzaamheden met betrekking tot verwerking van de inkoopfacturen en de verkoopfacturen. Dit doe je samen met de overige collega’s van de financiële administratie.
De werkzaamheden crediteurenadministratie betreffen vooral:
- Registreren van verplichtingen en inkomende facturen
- Scannen en toevoegen bijlagen
- In routing brengen van de inkomende facturen zodat de budgetbeheerders en budgethouders deze kunnen behandelen
- Bewaken tijdige afhandeling van facturen door de budgethouders
- Boeken lasten verzekeringen, te betalen belastingen en energie naar de betreffende grootboeknummers
De werkzaamheden debiteurenadministratie betreffen vooral:
- Boeken van uitgaande facturenÂ
- Vervaardigen van betalingsherinneringen en aanmaningen
- Bewaken betalingsregelingen
- Bewaken balansrekening debiteuren
Naaste bovenstaande werkzaamheden verwerk je de bankafschriften, door de betalingen en ontvangsten op de juiste grootboekrekening af te boeken.
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Tarief maximaal €45,- (all-in, excl. BTW);
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau in de richting van financiële administratie/MBA.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Financiële administratie;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van debiteuren- en crediteurenadministratie
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.