Interim Medewerker crediteuren- en debiteurenadministratie #KRTZ2185503

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 september 2022
Reageren tot 8 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 april 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker crediteuren en debiteurenadministratie verricht je uitvoerende werkzaamheden met betrekking tot verwerking van de inkoopfacturen en de verkoopfacturen. Dit doe je samen met de overige collega’s van de financiële administratie.

De werkzaamheden crediteurenadministratie betreffen vooral:

  • Registreren van verplichtingen en inkomende facturen
  • Scannen en toevoegen bijlagen
  • In routing brengen van de inkomende facturen zodat de budgetbeheerders en budgethouders deze kunnen behandelen
  • Bewaken tijdige afhandeling van facturen door de budgethouders
  • Boeken lasten verzekeringen, te betalen belastingen en energie naar de betreffende grootboeknummers

De werkzaamheden debiteurenadministratie betreffen vooral:

  • Boeken van uitgaande facturen 
  • Vervaardigen van betalingsherinneringen en aanmaningen
  • Bewaken betalingsregelingen
  • Bewaken balansrekening debiteuren

Naaste bovenstaande werkzaamheden verwerk je de bankafschriften, door de betalingen en ontvangsten op de juiste grootboekrekening af te boeken.

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Tarief maximaal €45,- (all-in, excl. BTW);
    • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau in de richting van financiële administratie/MBA.
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Financiële administratie;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van debiteuren- en crediteurenadministratie

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners