Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Financieel > Financieel medewerker, Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De medewerker crediteuren en debiteurenadministratie verzamelt en verwerkt gegevens ten behoeve van de financiële administratie van de gemeente. Hij/zij zorgt voor een correcte, volledige en tijdige verwerking en controleert de juistheid van de financiële gegevens. Daarnaast biedt de medewerker ondersteuning bij alle voorkomende administratief financiële werkzaamheden.
Je registreert verplichtingen en facturen en brengt facturen in routing. Je bewaakt de tijdige afhandeling van facturen door de budgethouders en spoort ze zo nodig aan tot actie. Daarnaast ben je vanuit de crediteurenadministratie aanspreekpunt voor budgetbeheerders en -houders en leveranciers bij vragen over de wijze van facturering, codering en het proces en lever je een bijdrage aan verdere optimalisatie en digitalisering van het factuurafhandelingsproces.
Eisen:
1. Aantoonbare werkervaring met debiteuren- en crediteurenadministratie;
2. Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in de richting van financiële administratie.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financiële administratie;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van debiteuren- en crediteurenadministratie;
5. Ervaring binnen de overheid.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.