Interim Medewerker Communicatie #KRTZ8666752

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 april 2020
Reageren tot 9 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 40 per uur
Branche Gas | Energie | Water, Techniek | Engineering, Industrie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker communicatie hou je van een dynamische werkomgeving waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent het aanspreekpunt voor service managers, functioneel beheerders, coördinatoren en management. Je regelt, organiseert en monitort de communicatie over de integrale diensten portfolio binnen de afdeling IT.

Je hebt een belangrijke rol bij het verbeteren van de Self-Service Portal middels werkinstructies, instructievideo's en het publiceren van (nieuws) berichten op het intranet. Daarnaast monitor je dagelijks welke reacties er zijn op onderwerpen die betrekking hebben op onze dienstverlening en beantwoord je deze professioneel in samenspraak met de betrokken functioneel beheerder of servicemanager.

Je coördineert en ondersteunt bij communicatie in projecten en verricht ondersteunende werkzaamheden bij vraagstukken vanuit het MT. Daarnaast ben je een organisatietalent en kun je de service managers ondersteunen bij het maken van (communicatie) analyses.

Kortom: je bent met jouw uitstekende communicatieve- en planningsvaardigheden en organisatorische talent de steun en toeverlaat voor de afdeling.

Vereisten
Je hebt een relevante mbo-opleiding met ruim drie jaar ervaring in een soortgelijke functie of je bent een starter met een relevante hbo-opleiding die uitblinkt in gestructureerd werken en organiseren.

Je hebt ruime kennis en ervaring opgedaan met het Office-pakket, met name met Word, Excel en Sharepoint en goede kennis van Topdesk. Je kunt je goed verplaatsen in de gebruiker en je bent een kei in het structureren, plannen en organiseren. Je beschikt over een heldere en duidelijke manier van communiceren en je bent positief ingesteld. Verder kun je goed zelfstandig werken, maar ben je ook een teamplayer. Daarnaast ben je proactief en beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Competenties
Klantgericht
Resultaatgericht
Creativiteit
Samenwerken
Organisatiesensitiviteit

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment), HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 20 apr 2024    Expertise: Projectbeheerser

Onze partners