Interim Medewerker Bestuurssecretariaat #KRTZ4409865

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 mei 2023
Reageren tot 9 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2023
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Bestuurssecretariaat (16 – 24 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 2 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 – 24 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 10 mei 2023 om 16:00 uur

Jij zorgt ervoor dat de wethouders blind op hun agenda kunnen vertrouwen en dat de stukken die ze nodig hebben op tijd (digitaal) klaarliggen. Je hebt onder andere de volgende taken:

  • Complex agendabeheer voor twee wethouders;
  • Vergaderingen van collegeleden voorbereiden: je zet vergaderstukken digitaal klaar en checkt van tevoren of de benodigde informatie compleet is;
  • Beheer agenda en actielijst beleidsoverleggen;
  • Bijwonen beleidsoverleggen en uitvoeren daaruitvolgende acties;
  • Anticiperen op vragen van collegeleden;
  • Post, telefoon en e-mailbehandeling;
  • Correspondentie;
  • Beheer werkarchief;
  • Ontvangst van gasten;
  • Verzorgen van werkzaamheden die vaak vertrouwelijk of spoedeisend zijn.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden;
    • Een korte zelf geschreven motivatie toegeschreven op de opdracht waarin taalvaardigheid en ervaring met de programma’s van Office 365 blijkt;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in ondersteunende functie aan het bestuurssecretariaat binnen een gemeente;
    • Aantoonbare werkervaring met de opvolging van procedures, bestuurlijke processen, afspraken en het direct samenwerken met het secretariaat;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met zaaksystemen en Ibabs;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met complex agendabeheer;
    • Minimaal een afgeronde mbo 3- 4 opleiding.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners