Interim Medewerker Archiefbeheer – regio Den Bosch #KRTZ7920694

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 november 2023
Reageren tot 16 november 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 maart 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 60 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Archiefbeheer (24 uur) 

Locatie: omgeving Den-Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 15 december 2023
Einddatum: 31 maart 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €60,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 17 november 2023 om 16:00 uur

Opdracht

De organisatie heeft in het verleden verschillende documentmanagement- en zaaksystemen gebruikt. Deze systemen zijn gemigreerd naar het O365 Solution platform (ODS) dat is gebaseerd op Microsoft Sharepoint Online.

We willen het ODS op orde brengen en achterstanden die in het vernietigen zijn ontstaan inlopen. Daarom zijn wij voor het bewerken van het digitale archief ODS op zoek naar een medewerker die ons kan helpen met het compleet maken, archiveren en toekennen van metadata aan de digitale dossiers.

In het ODS zitten 39.000 zaakdossiers met 128.000 documenten. Eind dit jaar zal het aangevuld worden met 300.000 zaakdossiers uit het zaaksysteem Key2zaken.

De opdracht bestaat uit het:

  1. Checken op volledigheid en juistheid van dossiers
  2. Aanpassen registraties in ODS met relevante metadata
  3. Toekennen van de ontbrekende en juiste selectietermijnen
  4. Opstellen van vernietigingslijsten
  5. Daadwerkelijk laten vernietigen

 

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €60,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • HBO, aantoonbaar gerelateerd aan informatiebeheer. Dit dient te blijkenuit het cv.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van gemeentelijk digitaal zaak- en archiefbeheer. Dit dient te blijken uit het cv.
  • Aantoonbare ervaring met: * het toepassen van gemeentelijke selectielijsten * digitaal archiveren met zaak/dms applicaties (Verseon, Key2zaken of Corsa) * opstellen vernietigingslijsten Dit dient te blijken uit het cv.
  • Ervaring op het gebied van bewerken van complexe en op onderdelen ongestructureerd digitaal overheidsarchief.
  • Ervaring met het zelfstandig bewerken van overheidsarchieven.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op maandag 27 november tussen 13.30 uur en 17.00 uur. Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners