Interim Medewerker Administratie Sociaal Domein #KRTZ4027646

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 oktober 2020
Reageren tot 26 oktober 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Wassenaar
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je komt te werken bij de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (MO).

MO houdt zich bezig met alles rondom het ontwikkelen, implementeren en evalueren van beleidsvraagstukken op het gebied van maatschappelijke ontwikkeling. Denk hierbij aan de jeugdzorg, Wmo en onderwijs, cultuur en sport. Er werken ongeveer vijftig mensen op deze afdeling in de teams MO beleid en MO uitvoering.

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden voor het team Jeugd (32-36 uur per week):

  • Je behandelt eenvoudige vragen / informatie verzoeken op het gebied van Jeugd.
  • Je brengt klantgegevens in het klantvolgsysteem (GWS) en onderhoudt deze.
  • Je maakt rapportages en beschikkingen bij het stopzetten van Wmo- en Jeugd voorzieningen.
  • Je onderhoudt contacten met zorgaanbieders en leveranciers.
  • Je doet nazorg bij klanten aan wie voorzieningen zijn toegekend.
  • Je verricht administratieve werkzaamheden voor Jeugd.
  • Je verstuurt ondersteuningsplannen naar ouders en zorgaanbieders.
  • Je behandelt e-mails uit de mailbox Jeugdzorg.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 met als richting administratief-secretarieel.
2. Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen het sociaal domein in de afgelopen 5 jaar.
4. Aantoonbare werkervaring met berichtenverkeer jeugdhulp in de afgelopen 3 jaar.
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente / gemeentelijke instelling in de afgelopen 4 jaar.
6. Aantoonbare kennis van GWS / Suite.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Ridderkerk    Uiterste reactiedatum: 9 dec 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 dec 2020    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Salarisadministrateur, Overig

Onze partners