Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Marketing > MarCom adviseur, Marketing > Marketeer, Communicatie & PR > Overig (Communicatie), Marketing > Overig (Marketing)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Interne Marketing/Communicatiespecialist (36 uur)Â
Locatie: Utrecht / Remote
Startdatum: 19 juni 2023
Einddatum: 9 januari 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur (32 uur is tevens mogelijk)
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 11 april 2023 om 11:00 uur
Als Interne Marketing/Communicatiespecialist ben jij verantwoordelijk voor het bewaken en uitdragen van de interne communicatie-en activatiestrategie naar medewerkers zowel op het kantoor als in de winkels: het gaat om zo'n 2500 collega's. Dit gebeurt in afstemming met de afdeling Communicatie, het MT Retail, en verschillende collega's binnen Retail Commercie en Operatie, waarbij vanuit het eigen vakgebied een bijdrage wordt geleverd aan de KPI medewerkersbehoud.
Binnen deze opdracht zijn de voornaamste activiteiten het beheer en aansturen van de interne communicatiekalender enerzijds, en de ontwikkeling en realisatie van content – in samenwerking met een bureau- voor op communicatieplatform anderzijds. Belangrijkste KPI's vanuit deze rol om op te sturen zijn engagement en retentie op het belangrijkste communicatieplatform.
In deze rol ben jij daarnaast ook degene die:
- Het MT ondersteunt en adviseert rondom activatie en communicatie, plannen opstelt, zorgt voor de uitvoering én analyseert de effecten, passend binnen de Retail strategie.
- Medeverantwoordelijk voor het beheer, onderhoud, optimalisatie en vernieuwing van de verschillende interne (online) communicatiemiddelen.
- Verantwoordelijk is voor het ontwikkelen, uitvoeren en realiseren van een optimaal werkende interne communicatie. Jij begrijpt de behoefte van de interne stakeholders en anticipeert op toekomstige communicatiebehoeften. Je levert een bijdrage aan de adoptie van App en de inzet van nieuwe middelen.
- Medeverantwoordelijk voor de organisatie van corporate events en bijeenkomsten.
- Ontwikkelen van (nieuwe) middelen zoals video’s of podcasts.
- Contentkalender beheren voor het medium App.
- Begeleiden van Interne stagiaire die verantwoordelijk is voor contentkalender App.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Maximaal uurtarief €74,- alles inclusief reis- en verblijfkosten, excl. BTW);
- Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een relevante opleiding afgerond in de richting van communicatie, marketing of soortgelijk.
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in (interne) communicatie en/of marketing. Het is een pre wanneer je ervaring hebt in een commerciële (convenience) retail of food(service) omgeving.
- Je hebt ervaring met (samen)werken met verschillende bureaus en (interne) stakeholdermanagement.
- Je bent gewend om digitaal te werken met verschillende relevante tools.
- Je hebt ervaring met content creatie, het beoordelen daarvan en het beheren/bewaken van content kalenders.
- Je bent zelfstandig maar ben ook zeker een sterke teamplayer. Daarnaast ben je klantgericht, creatief, en communicatief vaardig en heb je een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.
- Met een gezonde dosis zelfvertrouwen en je kracht om anderen te overtuigen ben je in staat om resultaten te behalen.
Selectiegesprekken zijn op:Â Maandag 17 & dinsdag 18 april
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.