Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Teamleider, Sociaal Domein > Management (Sociaal Domein), Sociaal Domein > Overig (Sociaal Domein), Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Interim manager (24Â uur)Â
Locatie: omgeving Zutphen
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 31 augustus 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 4 april 2023 om 16:00 uur
Ter vervanging van ziekte heeft de organisatie behoefte aan de inzet van een interim Manager Sociaal Domein (Proces Inwonerszaken).
Het managen van het volledige proces inwonerszaken:
- Aansturing en coaching medewerkers en coördinatoren
- Adviseren van het college aangaande strategische dossiers op het gebied van het Sociaal Domein
- Ondersteuning teams om de bestuurlijke wensen (uitvoeringsprogramma) om te zetten naar opgaven en deze in de praktijk te realiseren.
- Invoering urenplanningen om werkdruk te beheersen, resultaatgerichtheid en transparantie te vergroten.
- Samenwerking tussen teams verbeteren.
- In positie brengen/ coachen van verschillende medewerkers.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Tarief is maximaal €115,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Minimaal 10 jaar in leidinggevende management posities binnen gemeentelijke organisatie;
- Minimaal WO-niveau;
- Gecertificeerd tot coach of diepgaande en aantoonbare kennis van coachingstechnieken;
- Ervaring met een een kleine tot middelgrote gemeente;
- Aantoonbare ervaring als coach.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..