Interim Manager Projectbeheersing #KRTZ6923595

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2020
Reageren tot 1 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie 's-Hertogenbosch
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De gesprekken vinden plaats in de week van 9 november.

  • Zorgt voor het project brede beheersen van projecten op de aspecten tijd/planning, geld/budget, kwaliteit, interne informatievoorziening, scope, risicobeheersing en documentbeheersing;
  • Analyseert in- en externe ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op de beheersing van het project, brengt de consequenties in kaart en adviseert de projectmanager over te nemen maatregelen;
  • Levert een bijdrage aan de totstandkoming en actualisatie van het projectplan en de daarbij benodigde afstemming met de andere rollen binnen het IPM-team.
  • Is namens en i.o.m. de projectmanager intermediair tussen projectorganisatie en lijnorganisatie (capaciteitsmanagement en financiën);
  • Is verantwoordelijk voor het financieel beheer en tijdige betaling;
  • Is verantwoordelijk voor de project brede voortgangsrapportages;
  • Is verantwoordelijk voor het risicomanagementproces binnen het IPM-team: (laten) aandragen van risico’s binnen het projectteam, projectbeheersing en (laten) actualiseren en beheersen binnen het projectteam en (laten) uitvoeren van beheersmaatregelen door IPM-teamleden;
  • Zorgt voor implementatie en beheersing van de in en externe kwaliteitsborging en initieert en voert in dat kader interne audits en evaluaties uit;
  • Zorgt voor verankering van het project in de P&C-cyclus ;
  • Vormt eerste aanspreekpunt voor reviews, interne audits vanuit de lijnorganisatie e.d.;
  • Zorgt voor alle inkoop die behoort tot de organisatie van het project (de zogenaamde IK (interne)-kosten, zoals facilitaire zaken, huisvesting e.d.) en stemt hierover af met de lijnorganisatie
  • Draagt mede zorg voor een goede raakvlakbeheersing tussen IPM-rollen.
  • Stuurt het projectbeheersingsteam aan en bewaakt de kwaliteit binnen het project. Hierbij stuurt de Manager Projectbeheersing ook op de kwaliteit van de externe partijen (voortgang overleggen, contractthema’s, verificatie en validatie.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Kennis van projectmanagement en hierbij ligt de nadruk op GROTIK en de daaraan gerelateerde wet- en regelgeving;
  2. Knnis van procesmanagement en planning & control en daaraan gerelateerde instrumenten (zoals SAP);
  3. Kennis van kwaliteitsmanagement;
  4. Minimaal 3 jaar ervaring in de rol als manager Projectbeheersing dan wel als adviseur Projectbeheersing met infrastructurele projecten.
  5. Ervaring binnen de overheid.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Tarief of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Papendrecht    Uiterste reactiedatum: 24 nov 2020    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Salarisadministrateur, Overig
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 nov 2020    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)

Onze partners