Interim Manager Projectbeheersing #KRTZ1675756 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Manager Projectbeheersing #KRTZ1675756

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 december 2020
Reageren tot 16 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
De manager projectbeheersing is verantwoordelijk voor het integrale beheersproces van het programma en de bijbehorende projecten. De focus ligt op de processen geld, risico’s, organisatie, scope, tijd (planning), informatie, communicatie, kwaliteit en documentatie in alle verschillende project fases. De manager projectbeheersing maakt analyses op de verschillende projectbeheersingsaspecten en de samenhang daartussen. De manager projectbeheersing is de sparringpartner van de projectmanager.

Taken:

  • Rapporteren over de voortgang van projecten aan de projectmanager;
  • Wijzigingen en knelpunten in scope, tijd en geld signaleren en bijhouden gericht op sturing en verantwoording;
  • Mede verantwoordelijk voor adequaat financieel beheer van het programma: o.a. kredieten aanvragen, uitputting budgetten monitoren, facturen controleren;
  • Subsidies aanvragen, beheren en verzoeken tot wijzigingen en / of vaststellingen indienen;
  • Beheerder van digitale werkomgeving waar met externen samengewerkt kan worden;
  • Informatie ophalen uit verschillende disciplines binnen de projecten, deze informatie borgen op de juiste plek;
  • Zorgen voor overzicht en sturen op openstaande acties;
  • Opstellen en updaten risicodossier per project;
  • Verantwoordelijk voor opstellen en bijhouden planning per project en van het totale programma;
  • Overleggen voorbereiden: agenda, actielijst, etc.;
  • Communicatie: website per project up to date, bewonersparticipatie (nu grotendeels digitaal) organiseren, bewonersbrieven opstellen en versturen, communicatieplanning, persberichten controleren);
  • Aanbestedingen: meeschrijven aanbestedingsstukken, verantwoordelijk voor de planning, organiseren sessies, nota van inlichtingen, TenderNed, beoordelen ingediende plannen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal wo niveau;
2. Een afgeronde opleiding prince2;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als manager projectbeheersing in de afgelopen 5 jaar binnen de overheid;
4. Aantoonbare kennis van Cognos en MS office 365.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Purmerend, Op afstand (remote)    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2021    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners