Interim Manager Interne Organisatie #KRTZ2925548

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 juli 2022
Reageren tot 24 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Zakelijke dienstverlening

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Manager Interne Organisatie rapporteer je direct aan de Managing Director. In samenspraak stel je de kaders op waarbinnen de interne organisatie- de gewenste kwaliteit kan garanderen en- kom je tot de juiste prioriteitstelling-in-het uitvoeren van werkzaamheden en- het optimaliseren van processen. Verder werk je nauw samen met de leden van het MT en geef je leiding aan de teamondersteuner die administratieve zaken uitvoert en het eerste contact is voor ondernemers en partners met vragen.   
  
Je ben je verantwoordelijk voor het- goed- (laten) functioneren en verder professionaliseren van de interne organisatie. Hier vallen de volgende taakgebieden onder:   

  • Finance & Control; je voert de taken van controller zelf uit, stuurt het administratiekantoor aan, maakt en monitort het budget en hebt contact met de externe accountant tbv de jaarrekening en de accountantscontrole. Je maakt de jaarrekening op. 
  • Personeelszaken; je stuurt het administratiekantoor aan en zorgt dat de processen rondom personeel zijn ingericht ( arbeidsvoorwaarden)  
  • Contractbeheer; je beheert contracten, bewaakt afspraken en selecteert leveranciers.  
  • Juridische Zaken; je coördineert de inzet van externe juridische adviseurs en hebt contact met de subsidieverstrekker tijdens periodieke overleggen.  
  • (Kantoor)automatisering; je inventariseert de wensen en eisen en maakt afspraken over in te zetten ICT middelen.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Jij hebt:

  • Hebt minimaal 10 jaar relevante werkervaring met Finance & Control. (RA/RC)
  • Ervaring met het maken van management rapportage
  • Ervaring met het opstellen van de geconsolideerde jaarrekening. 
  • Bent een zelfstarter, nieuwsgierig, positief en ondernemend, denkend in kansen en oplossingen.  
  • Werkt gestructureerd, houdt overzicht en bent goed in organiseren en het stellen van prioriteiten.  
  • Ervaring als scrummaster.
  • Blijft je focus houden en zorgt dat afgesproken doelen bereikt worden.  

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners