Interim Manager Communicatie #KRTZ6738256

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 februari 2021
Reageren tot 7 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Lelystad
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Fungeren als hoofd /manager van communicatie binnen de afdeling concernzaken. Ook fungeren als aanspreekpunt voor alle interne afdelingen, directie en externe belanghebbenden. Positioneren van communicatie t.o.v. de andere afdelingen; wat is de rol van de afdeling t.a.v. de andere afdelingen en welke (werk)afspraken worden er gemaakt?

  • Budgettaire verantwoordelijkheid van de afdeling. Ook sturen van capaciteit naar resultaat;
  • Opzetten organisatie van de afdeling;
  • Taken en verantwoordelijkheden van de communicatiemedewerkers vaststellen in samenspraak met hen;
  • Optreden als mentor, starten met intervisie, kennis- en vakontwikkeling;
  • Inpassen communicatie t.b.v. doorontwikkeling van de nieuwe afdeling concernzaken.

Resultaten:

  • De afdeling is gestructureerd;
  • Er zijn afspraken met de afdelingen over te leveren producten;
  • Er zijn afspraken met de afdelingen over het proces hoe we komen tot inzet van communicatie;
  • De mensen zijn gealloceerd naar de opgaven;
  • Er is dekking voor de activiteiten;
  • Concerncommunicatie en corporate identity is belegd.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimale aanwezigheid/beschikbaarheid 24-32 uur per week, verdeeld over tenminste 4 dagen;
2. Een afgeronde opleiding HBO niveau
3. Aantoonbare kennis van en werkervaring in de afgelopen 3 jaar met team- en/of organisatieontwikkeling
4. Aantoonbare kennis en werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het ontwikkelen en implementeren van nieuwe werkprocessen en werkafspraken
5. Aantoonbare kennis en werkervaring op het gebied van Communicatie in de afgelopen 5 jaar 
6. Meer dan 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een leidinggevende positie
7. Meer dan 3 jaar aantoonbare werkervaring en een aantoonbare ervaring met een veranderingsopgave
8. Meer dan 7 jaar aantoonbare werkervaring met het werken bij de (semi)overheid in de afgelopen 10 jaar

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners