Interim Manager afdeling Actuariaat #KRTZ8613587

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 april 2023
Reageren tot 25 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € Marktconform 120 per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht:  Manager Actuariaat (36 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 juli 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 38 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum:26 april 2023 om 08:00 uur

Wat we graag zien in de kandidaat:

  • Iemand die zowel inhoudelijke kennis heeft (AG) en ervaring heeft met leidinggeven;
  • Goed in staat is om plannen op te zetten, voortgang monitoren en stakeholders (gevraagd en ongevraagd) informeren;
  • Prioriteiten kunnen stellen en bijsturen waar nodig;
  • Communicatief vaardig.

Omschrijving van de afdeling waar je zal gaan werken:

Als teammanager actuariaat werk je samen met jouw collega’s binnen de sector Financiën. Jij bent onderdeel van de afdeling Verslaglegging, samen met je team ben je verantwoordelijk voor de actuariële verslaglegging. Hiermee help je het management en het bestuur om de organisatie financieel gezond te houden. De verslaglegging vindt plaats op statutaire en Solvency ll grondslagen en doe je voor de verschillende subspecialisaties: schade, inkomen en leven.

Omschrijving van het werk en eventueel voorbeelden van acties/resultaten:

Je stuurt het team aan dat de voorzieningen vaststelt en dat rapportages vervaardigt op het gebied van resultaten, winstgevendheid van producten, beheersing, financiële positie en toereikendheidstoetsen. Je rapporteert hierover aan het bestuur en de managers van de overige sectoren. Ook lever je een inhoudelijke bijdrage aan de advisering van de genoemde managers over methodewijzigingen of aandachtspunten met betrekking tot voorzieningen. En je ondersteunt het team bij onderzoek naar relevante risicoaspecten en bij nieuwe ontwikkelingen op actuarieel gebied. Ook stem je af met de actuariële functie van de organisatie over inhoudelijk onderwerpen, faciliteert je het continue verbeterproces en ben je sparringpartner in inhoudelijke discussies.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is maximaal €120,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • HBO/WO niveau, ervaring in specifieke punten naast die je al genoemd hebt(AG, leidinggeven etc.) -WO-niveau, Actuaris AG, Leidinggevende ervaring;
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, kunt adviseren en overtuigen, kunt luisteren en complexe materie aan anderen overbrengen.
  • Je fungeert (gevraagd en ongevraagd) als klankbord binnen de organisatie;
  • Je beschikt over een uitstekend analytisch en cijfermatig inzicht;
  • Je weet prioriteiten te stellen, kunt meerdere zaken gelijktijdig onder handen hebben, werkt planmatig en resultaatgericht. Je kunt ‘klanten’ adviseren en zaken in een goed kader doen terecht komen;
  • Je houdt van vernieuwen en communiceren met betrokkenen over ontwikkelingen op verzekeringstechnisch gebied;
  • Je kunt hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheiden. Ook bij moeilijke berekeningen en formules blijf je een goed oog.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners