Interim Managementondersteuner #KRTZ6814955

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 mei 2023
Reageren tot 11 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Uden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 60 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Managementondersteuner (36 uur) 

Locatie: Uden
Startdatum: 1 juni 2023
Einddatum: 30 november 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 12 mei 2023 om 16:00 uur

Voor onze organisatie zijn we op zoek naar een tijdelijke managementondersteuner. Je bent een belangrijke steun en toeverlaat voor de teammanager Economie en Gebiedsontwikkeling, waarvoor jij drie dagen werkt. De overige uren onderzoek jij organisatiebreed waar de behoefte ligt qua managementondersteuning en hoe we dit als organisatie het beste kunnen inrichten. Je werkt verbindend en pakt zaken proactief op zowel in reguliere processen als projectmatig. 

Dit ga je doen

Het gaat om een hele veelzijdige, dynamische functie. Een greep uit jouw taken binnen het team Economie en Gebiedsontwikkeling:

  1. Je stelt het teamplan samen met de teammanager en het team op en monitort en operationaliseert deze op basis van vastgestelde KPI's;
  2. Je bereidt teamsessies en team overleggen voor en brengt relevante onderwerpen in;
  3. Je controleert regelmatig de tekstuele kwaliteit van college- en raadsvoorstellen en in- en uitgaande correspondentie van ons team;
  4. Je monitort de lange termijn agenda van de gemeenteraad voor ons team en ondersteunt bij de P&C cyclus;
  5. Je adviseert voor de werkprocessen binnen team E&G. Jij zorgt dat verbeterpunten op proces- of bedrijfsvoering worden opgepakt;
  6. Je onderzoekt de functionaliteit van de huidige wijze van tijdschrijven en verbetert dit wanneer nodig;
  7. Je zorgt voor afstemming en overzicht binnen het team als functie en/of team overstijgende werkzaamheden worden opgepakt;
  8. Je adviseert m.b.t. de prioritering van ons team en monitort deze;
  9. Je ondersteunt bij het werven van nieuwe (inhuur)collega’s;

Daarnaast ga jij binnen onze organisatie op onderzoek uit. We zijn benieuwd hoe we de teammanagers kunnen ondersteunen en welke behoefte zij hierin hebben. Jij pakt dit project proactief op en komt met heldere aanbevelingen voor de directie.

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

Passen we bij elkaar? 

Het belangrijkste? Dat je verantwoordelijkheid neemt en energie toevoegt aan ons team. Om succesvol te zijn in deze functie breng je daarnaast het volgende mee:

  • Tarief is maximaal €60,- all-in (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Je hebt een relevante afgeronde HBO-opleiding.
  • Aantoonbare ervaring binnen het publieke domein, overheid/ gemeente.
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie, minimaal twee jaar.
  • Je neemt graag het initiatief en toont gedrevenheid.
  • Je werkt graag samen, vindt het leuk om mee te denken, nieuwe dingen te leren en naar creatieve oplossingen te zoeken
  • Je werkt nauwkeurig en houdt goed overzicht. Je beschikt over goede adviesvaardigheden en neemt verantwoordelijkheid.
  • Je hebt ervaring met bedrijfsvoeringsprocessen.
  • Je kunt analyseren en verbanden leggen.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op dinsdagochtend 16 mei. Hier graag rekening mee houden (verplaatsen van de gesprekken is niet mogelijk). 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners