Interim Managementassistent – regio Amsterdam _ SPOED #KRTZ4120502

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 februari 2024
Reageren tot 26 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gas | Energie | Water

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Managementassistent 

Locatie: omgeving Amsterdam
Startdatum: zsm
Hybride werken: ja
Kantoordagen: di + do
Duur: 8 maanden (31-10-2024)
Optie op verlenging: Nee
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee, zzp ers kunnen wel reageren, we stellen een tijdelijk projectcontract op
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

 

Uiterste reactiedatum: 26 februari 2024 om 1800 uur
 

Over het bedrijf: Wij zijn een toonaangevend bedrijf in de energiesector, bestaande uit verschillende bedrijfsonderdelen. 

Jouw rol: Als Managementassistent ben je de essentiële schakel voor de managers. Je bent het aanspreekpunt, de vraagbaak en het spin in het web die rust en structuur brengt in de dagelijkse gang van zaken. Je communiceert effectief, legt actief contacten en durft kritisch te zijn, waardoor je waarde toevoegt aan het bedrijf.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Beheren van (complexe) agenda's op dagelijkse basis.
  • Organiseren en voorbereiden van zowel interne als externe afspraken, overleggen en bijeenkomsten.
  • Onderhouden van contacten zowel intern als extern.
  • Samenwerken met directe managementassistent collega's voor een optimaal functionerend secretariaat.
  • Ondersteunen van de senior managementassistent bij overkoepelende werkzaamheden, indien nodig.
  • Werken als onderdeel van het ondersteuningsteam van het management.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Jouw profiel:

  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring.
  • Goede beheersing van de Office-programma's.

Team en werkomgeving: Je komt te werken in een team van 3 gedreven en enthousiaste managementassistenten die gezamenlijk de ondersteuning van het management organiseren. De afdeling staat bekend om zijn betrokken en eerlijke collega's.

Je krijgt: Wij bieden een dynamische werkomgeving waarin persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd. Jouw enthousiaste houding en talent dragen bij aan ons succes en worden gewaardeerd.

Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team en een bijdrage te leveren aan onze missie? Solliciteer nu en maak het verschil als Management Assistent!

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 21 apr 2024    Expertise: Applicatiebeheerder, Servicedesk medewerker, Functioneel beheerder
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 17 apr 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 17 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Sociaal Domein), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 13 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)

Onze partners