Interim Managementassistent / Projectsecretaresse #KRTZ0988412

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2020
Reageren tot 29 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 30 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Managementassistent Programma/ Projectsecretaresse.

Als programma managementassistent heb je de taak om binnen het programma de programmamanager, -controller en projectleiders administratief en operationeel te ondersteunen bij de uitvoering van het programma en de projecten.

Werkzaamheden
1. Secretariële werkzaamheden
– Beheert agenda en maakt/verzet afspraken, waarbij overwegingen van inhoudelijke , organisatorische en prioritaire aard worden gemaakt, op basis van inzicht in inhoud en politiek-bestuurlijke verhoudingen.
– Afhandeling van naar aard en inhoud verscheidene en uiteenlopende vragen, verzoeken en gesprekken.
– Fungeren als “buffer” naar de interne programmaorganisatie en externe omgeving.
– In logistieke zin organiseren van vergaderingen / overleggen, completeren van vergaderstukken, verzorgen van de verslaglegging en het bewaken van de voortgang en follow-up van afspraken en besluiten.
– Informatieverstrekking van algemeen, inhoudelijke en procedurele aard en administratieve en organisatorische processen.

2. Administratieve werkzaamheden
– Verspreidt de binnengekomen post onder collega’s en legt documenten vast en bewaakt de voortgang van de beantwoording.
– Aanleggen en bijhouden van werkdossiers.
– Houdt het archief bij, kent trefwoorden en archiefcodes toe.
– Doet voorstellen ter verbetering van geldende (interne) administratieve processen.

3. Overig
– Inventariseert informatiebehoefte van het programma en doet voorstellen ter verbetering.
– Verzamelt en bewerkt gegevens voor de interne bedrijfsvoering, houdt planningen bij en bewaakt de voortgang.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– MBO+ werk- en denkniveau
– Uitstekende kennis van de Nederlandse taal zowel in woord als in geschrift
– Goede kennis MS-Officepakket (Word, Excel, Powerpoint, Teams, etc.
– Ervaring als projectsecretaresse, managementassistent 
– Enige ervaring binnen de overheid

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Tarief en Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners