Interim Managementassistent / Projectsecretaresse #KRTZ0240485

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 november 2020
Reageren tot 22 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Managementassistent Programma/ Projectsecretaresse.

Als programma managementassistent heb je de taak om binnen het programma de programmamanager, -controller en projectleiders administratief en operationeel te ondersteunen bij de uitvoering van het programma en de projecten.

Werkzaamheden
1. Secretariële werkzaamheden
– Beheert agenda en maakt/verzet afspraken, waarbij overwegingen van inhoudelijke , organisatorische en prioritaire aard worden gemaakt, op basis van inzicht in inhoud en politiek-bestuurlijke verhoudingen.
– Afhandeling van naar aard en inhoud verscheidene en uiteenlopende vragen, verzoeken en gesprekken.
– Fungeren als “buffer” naar de interne programmaorganisatie en externe omgeving.
– In logistieke zin organiseren van vergaderingen / overleggen, completeren van vergaderstukken, verzorgen van de verslaglegging en het bewaken van de voortgang en follow-up van afspraken en besluiten.
– Informatieverstrekking van algemeen, inhoudelijke en procedurele aard en administratieve en organisatorische processen.

2. Administratieve werkzaamheden
– Verspreidt de binnengekomen post onder collega’s en legt documenten vast en bewaakt de voortgang van de beantwoording.
– Aanleggen en bijhouden van werkdossiers.
– Houdt het archief bij, kent trefwoorden en archiefcodes toe.
– Doet voorstellen ter verbetering van geldende (interne) administratieve processen.

3. Overig
– Inventariseert informatiebehoefte van het programma en doet voorstellen ter verbetering.
– Verzamelt en bewerkt gegevens voor de interne bedrijfsvoering, houdt planningen bij en bewaakt de voortgang.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– MBO+ werk- en denkniveau
– Uitstekende kennis van de Nederlandse taal zowel in woord als in geschrift
– Goede kennis MS-Officepakket (Word, Excel, Powerpoint, Teams, etc.
– Ervaring als projectsecretaresse, managementassistent 
– Enige ervaring binnen de overheid

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

BELANGRIJK: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners